Pagina 1 din 1

[Quest]Panou de administrare GM

Scris: Sâm Ian 25, 2025 10:55 pm
de chlink.ro

Cod: Selectaţi tot

quest admin_control begin
	state start begin
		when letter with pc.is_gm() and pc.get_name() == "Asky" or pc.get_name() == "[NUME]" or pc.get_name() == "[NUME]" begin
			send_letter("+Control www.Shade-MT2.com")
		end
			when button or info begin
				say_title("Control Shade:")
				say("Bun venit "..pc.get_name().."!")
				say("")
				say("Unde vrea pulica ta sa umble?")
				say("")
				local choice_menu = select("- ADMIN - ", "- Server Setting -","Inchide")
				if choice_menu == 1 and pc.get_name() != "Asky" then
					syschat("Nu aveti drepturile necesare pentru aceasta sectiune!")
					return
				end
				if choice_menu == 1 and pc.get_name() == "Asky" or pc.get_name() == "[#Al3x]" or pc.get_name() == "[NUME]" then
					say_title("Admin Setting:")
					say("Yaso, fratelo!")
					say("")
					say("Ce modificari facem?")
					say("")
					local admin_setting = select("Clean & Fix - Character","Clean Logs - Server","Back Up - Server","Yaso, fratelo!")
					if admin_setting == 1 then
						affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 1000, 60*60*24*365*60)
						affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 1000, 60*60*24*365*60)
						affect.add_collect(apply.STR, 1800, 7200)
						affect.add_collect(apply.ATT_MONSTER, 5000, 7200)
						affect.add_collect(apply.MAX_HP, 2000000, 7200)
						affect.add_collect(apply.MAX_SP, 2000000, 7200) 
						
						affect.add_collect(apply.SKILL_DAMAGE_BONUS, 1500, 7200) 
						affect.add_collect(apply.NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, 1500, 7200) 
						affect.add_collect(apply.SKILL_DEFEND_BONUS, 1500, 7200) 
						affect.add_collect(apply.NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS, 1500, 7200) 
					end
					if admin_setting == 2 then
						say_title("Curata Log-uri server:")
						say("")
						say_reward("Doresti sa cureti log-urile din server?")
						say("")
						local log_clean = select("Da","Nu")
						if log_clean == 2 then
							return
						else
							os.execute("cd /usr/home/game/ && sh clear.sh")
							syschat("Log-uri curatate!")
						end
					end
					if admin_setting == 3 then
						say_title("Back Up server")
						say("")
						say("La ce doriti sa faceti back-up?")
						say("")
						local backup = select("Mysql","Game + Mysql","Nimic")
						if backup == 1 then
							os.execute("cd /usr/home/game/ && sh backup_mysql.sh")
							syschat("Backup finalizat!")
						end
						if backup == 2 then
							os.execute("cd /usr/home/game/ && sh backup_server.sh")
							syschat("Backup finalizat!")
						end
					end
				end
				if choice_menu == 2 then
					say_title("Server Setting:")
					say("Bun venit "..pc.get_name().."!")
					say("")
					local server_setting = select("Evenimente","Activeaza Ratele","Inchide")
					if server_setting == 1 then
						say_title("Lista cu evenimente:")
						say("")
						local evenimente = select("Cufar Lumina Lunii","Sherlock Holmes","Tanaka Eveniment","Eveniment PvM","System de Energie","Noaptea Terorii","Inchide")
						if evenimente == 1 then
							say_title("Eveniment Cufar Lumina Lunii:")
							if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 0 then
								say_green("Evenimentul este inchis!")
								say("")
								say_white("Doriti sa il porniti?")
								say("")
								local lumina_lunii = select("Da","Nu")
								if lumina_lunii == 1 then
									game.set_event_flag("lumina_lunii", 1)
									notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost activat!")
									return
								end
							end
							if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 1 then
								say_green("Evenimentul este pornit!")
								say("")
								say_white("Doriti sa il inchideti?")
								say("")
								local lumina_lunii = select("Da","Nu")
								if lumina_lunii == 1 then
									game.set_event_flag("lumina_lunii", 0)
									notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost inchis!")
									return
								end
							end
						end
						if evenimente == 2 then
							say_title("Eveniment Sherlock Holmes")
							if game.get_event_flag("sherlock_holmes") == 0 then
								say_green("Evenimentul este inchis!")
								say("")
								say_white("Doriti sa il porniti?")
								say("")
								local sherlock_holmes = select("Da","Nu")
								if sherlock_holmes == 1 then
									game.set_event_flag("sherlock_holmes", 1)
									notice_all("Evenimentul Sherlock Holmes a fost activat!")
									notice_all("Jack Dovleacul va va da informatiile necesare!")
									return
								end
							end
							if game.get_event_flag("sherlock_holmes") == 1 then
								say_green("Evenimentul este pornit!")
								say("")
								say_white("Doriti sa il inchideti?")
								say("")
								local sherlock_holmes = select("Da","Nu")
								if sherlock_holmes == 1 then
									game.set_event_flag("sherlock_holmes", 0)
									notice_all("Evenimentul Sherlock Holmes a fost inchis!")
									notice_all("Mult succes din nou duminica viitoare!")
									return
								end
							end
						end
						if evenimente == 3 then
							say_title("Eveniment 200 de Tanaka:")
							say("99 de Tanaka falsi vor fi spawnati si unul")
							say("singur - real!")
							say("")
							say_green("Deschizi evenimentul?")
							say("")
							local tanaka_start = select("Da", "Nu")
							if tanaka_start == 1 then
								game.set_event_flag("kill_tanaka", 1)
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5004 1")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 10")
								command("m 5001 9")
								notice_all("Evenimentul Tanaka a inceput! Gaseste realul Pirat Tanaka!")
								return
							end
						end
						if evenimente == 4 then
							say_title("Eveniment PvM")
							say("")
							if game.get_event_flag("eveniment_pvm") == 0 then
								say_green("Evenimentul este inchis!")
								say("Doriti sa il porniti?")
								say("")
								local eveniment = select("Da", "Nu")
								if eveniment == 2 then
									return
								else
									notice_all("Evenimentul PvM a inceput!")
									game.set_event_flag("eveniment_pvm", 1)
									regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_stone.txt")
									regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_boss.txt")
								end
							end
							if game.get_event_flag("eveniment_pvm") == 1 then
								say_green("Evenimentul este deschis!")
								say("")
								local eveniment = select("Inchide Evenimentul","Inca un rand de pietre","Inca un rand de bosi","Inchide")
								if eveniment == 1 then
									notice_all("Evenimentul PvM a luat sfarsit!")
									game.set_event_flag("eveniment_pvm", 0)
									kill_all_in_map(63)
								end
								if eveniment == 2 then
									regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_stone.txt")
									notice_all("Inca un rand de metine au fost spawnate!")
								end
								if eveniment == 3 then
									regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_boss.txt")
									notice_all("Inca un rand de bosi a fost spawnat!")
								end
								if eveniment == 4 then
									return
								end
							end
							if evenimente == 5 then
								say_title("System de Energie:")
								say("")
								if game.get_event_flag("energy") == 0 then
									say_green("Evenimentul este inchis!")
									say("Doriti sa il porniti?")
									say("")
									local eveniment = select("Da","Nu")
									if eveniment == 2 then
										return
									else
										game.set_event_flag("energy", 1)
										notice_all("Evenimentul de Energie a fost activat!")
									end
								end
								
								if game.get_event_flag("energy") == 1 then
									say_green("Evenimentul este deschis!")
									say("Doriti sa il opriti?")
									say("")
									local eveniment = select("Da","Nu")
									if eveniment == 2 then
										return
									else
										game.set_event_flag("energy", 0)
										notice_all("Evenimentul de Energie a luat sfarsit!")
									end
								end								
							end
							if evenimente == 6 then
								say_title("Noaptea Terorii")
								say("")
								
								if game.get_event_flag("terror_night") == 0 then
									say_green("Evenimentul este inchis!")
									say("Doriti sa il porniti?")
									say("")
									local eveniment = select("Da","Nu")
									if eveniment == 2 then
										return
									else
										game.set_event_flag("terror_night", 1)
										notice_all("Noaptea Terorii a inceput! Timp de 12h veti fi in cele mai mari pericole!")
									end
								end
								
								if game.get_event_flag("terror_night") == 1 then
									say_green("Evenimentul este deschis!")
									say("Doriti sa il opriti?")
									say("")
									local eveniment = select("Da","Nu")
									if eveniment == 2 then
										return
									else
										game.set_event_flag("terror_night", 0)
										notice_all("Noaptea Terorii a luat sfarsit! Supravietuitorii s-au ales cu premii pe masura!")
									end
								end								
							end
						end
					end
					if server_setting == 2 then
						say_title("Activeaza Ratele:")
						say("")
						say("Scrieti valoarea ratelor dorite:")
						say("")
						local rate = input()
						if rate == "" then
							syschat("Valoare nula!")
						else
							say_title("Activeaza ratele:")
							say("")
							say("Valoarea ratelor este de: "..rate..".")
							say_green("Activati?")
							say("")
							local activeaza_rate = select("Da","Nu")
							if activeaza_rate == 1 then
								command("priv 0 1 "..rate.." 999")
								command("priv 0 2 "..rate.." 999")
								command("priv 0 4 "..rate.." 999")
							end
						end
					end
				end
			end
		end
	end
1. Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu nume_quest.quest .
2. Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
3. Îl puneţi acolo (să fie .quest) şi da-ţi permisiuni 777.
4. Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest apoi ./qc nume_quest.quest
5. Intraţi pe server şi scrieţi /reload q .
6. Testaţi quest-ul.